• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

اخبار

بيشتر

يكشنبه21اسفند1401

16:52

573

لزوم تبیین دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم تبیین دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: تبیین جریان پیشرفت کشور، باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم تبیین دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: تبیین جریان پیشرفت کشور، باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری طرح‌های «آرامش بهاری» و «ضیافت الهی» با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونان و مدیران کل این سازمان امروز در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این جلسه اظهار کرد: امسال به‌دلیل تلاقی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی باید به‌طور ویژه در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار شوند.

وی با اشاره به اقبال مردم به امامزادگان طی سال‌های گذشته، تاکید کرد: یک دلیل این اقبال مردم به این خاطر است که مدیران و هیئت امنای امامزادگان در رسیدگی به امور بهتر عمل کرده‌اند و دلیل دیگر هم این است که بقاع متبرکه و امامزادگان در بخش‌های عمرانی پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به انجام فعالیت‌های مختلف برای جذب زائران در بقاع متبرکه، گفت: باید برخی فعالیت‌های محتوایی در بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار شود؛ امامزادگان می‌توانند بر مساجد پیرامون خود محوریت داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه باید دستاوردهای مختلف کشور در بقاع متبرکه و امامزادگان تبیین شود، خاطرنشان کرد: تبیین جریان پیشرفت کشور، باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ابتدای این جلسه در گزارشی پیرامون برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی توضیحاتی را ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغیه طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی صادر شده و از تاریخ ۲۵ اسفند تا عید سعید فطر، این دو طرح در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می‌شوند؛ بقاع متبرکه مجری طرح با توجه به امکانات و ظرفیت‌های خود در سه سطح فعالیت می‌کنند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر