• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

اخبار

بيشتر

چهارشنبه24اسفند1401

16:44

905

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اوقاف و بانک پارسیان

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک پارسیان برگزار شد.

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک پارسیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این سازمان و بانک پارسیان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان امروز (چهارشنبه) در ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با اشاره به استفتایی درخصوص وقف پول از رهبر معظم انقلاب اسلامی به تشریح جزئیاتی از شرایط وقف کردن پول پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه در ایران بانک وقفی نداشته‌ایم، اظهار کرد: تقاضای شکل‌گیری بانک وقفی را از بانک مرکزی داشته‌ایم؛ بانک وقفی می‌تواند با تعیین ساختار شکل بگیرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه انجام شده با بانک پارسیان، تاکید کرد: ما برای خود رسالت شرعی، قانونی و انقلابی قائل هستیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه کشور باید از تک محصولی نفت خارج شود و این وابستگی به نفت باعث عدم توسعه می‌شود، برخی فعالیت‌های این سازمان در زمینه‌ دانش‌بنیان‌ها را تشریح کرد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل بانک پارسیان گزارشی در خصوص فعالیت‌های مختلف این بانک را ارائه داد.

براساس این گزارش، این تفاهم‌نامه در راستای همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، سرمایه‌گذاری و سایر حوزه‌های مورد توافق دو طرف (سازمان اوقاف و امور خیریه و بانک پارسیان) در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور خاصه قانون پولی و بانکی کشور، ضوابط و مقررات بانک مرکزی و ضوابط بانک منعقد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر