اخبار سازمان اوقاف

گروههای اخبار
گفت‌و‌گو
پیوندهای ویژه
پربازدیدترین اخبار
  • امروز
  • دیروز
  • هفته
  • ماه

امروز

دیروز

هفته

ماه

شمیم خدمت

مسابقات داخلی قرآن کریم

هم اندیشی ملی

حاج قاسم سلیمانی

محمد رسول الله

میز خدمت الکترونیکی

شماره کارت به منظور واریز کمک های نقدی

فرهنگنامه فقهی و حقوقی وقف

سامانه شکایات

نقش تاثیرگذار روابط عمومی در اعتمادسازی مردم/ «اعتماد مردم» بالاترین سرمایه هر سازمانی است

نقش تاثیرگذار روابط عمومی در اعتمادسازی مردم/ «اعتماد مردم» بالاترین سرمایه هر سازمانی است

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره نقش تاثیرگذار روابط عمومی در اعتمادسازی مردم به دستگاه‌ها و نهادها، گفت: نخستین و بالاترین سرمایه هر دستگاه و سازمانی، اعتماد مردم است.

 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400   80  0      

 به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی این سازمان درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در نهادها و سازمان‌ها اظهار کرد: نقش روابط عمومی در کنار دیگر ارکان و بخش‌های هر سازمانی، مهم و اساسی است.
 
وی با اشاره نقش تاثیرگذار روابط عمومی در اعتمادسازی مردم به دستگاه‌ها و نهادها، افزود: اگر در نهادهایی که خدمات عام‌المنفعه دارند، اطلاع‌رسانی به‌طور صریح و شفاف انجام نگیرد، مردم عملاً بدبینی به آن دستگاه پیدا می‌کنند؛ بنابراین اگر بتوانیم خدمات سازمان را به‌خوبی انعکاس دهیم، اعتماد مردم جلب خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: نخستین و بالاترین سرمایه هر دستگاه و سازمانی، اعتماد مردم است؛ با اعتماد جامعه نسبت به هر دستگاهی، عملاً مشارکت مردم نیز افزایش می‌یابد.
 
حجت‌الاسلام موسوی متقی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به «مدیریت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه»، «اجرای دقیق نیات موقوفات» و همچنین «ارائه خدمات در حفظ و حراست از موقوفات و جلوگیری از موقوفه‌خواری» فعالیت‌های تاثیرگذاری را انجام داده است؛ از طرفی بسیاری از کسانی‌که اهل قدرت و تضییع حق بیت‌المال هستند، بدشان نمی‌‌آید که به وقف دست‌درازی کنند؛ در این بین جنگ رسانه‌ای اتفاق می‌افتد و واقعیت طور دیگری نشان داده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از مردم نسبت به آنچه در رسانه‌ها مطرح می‌شود، اعتماد دارند، گفت: وظیفه رسانه شفاف‌سازی بوسیله تبیین مسئله است اما این شیطنت‌های رسانه‌ای باعث از بین رفتن اعتماد جامعه می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه روابط عمومی بازوی اعتمادساز هر دستگاه و نهادی است، خاطرنشان کرد: شاید شبهاتی در موضوعات مختلف وجود داشته باشد اما با گزارش دادن و شفافیت، این شبهات از بین می‌رود و مردم اعتماد پیدا می‌کنند.
برچسب ها  

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار