اخبار سازمان اوقاف

گروههای اخبار
گفت‌و‌گو
پیوندهای ویژه
پربازدیدترین اخبار
  • امروز
  • دیروز
  • هفته
  • ماه

امروز

دیروز

هفته

ماه

میز خدمت الکترونیکی

پورتال جدید سازمان اوقاف وا مور خیریه

زائران رضوی

 راهبردها و  روال ها ی سازمان اوقاف  امور خیریه در حوزه دولت الکترونیکی

مهر تحصیلی

شمیم خدمت

شماره کارت به منظور واریز کمک های نقدی

فرهنگنامه فقهی و حقوقی وقف

سامانه شکایات

امکان پاسخ به استعلامات وقفی از طریق سامانه میز خدمت اوقاف فراهم شد

امکان پاسخ به استعلامات وقفی از طریق سامانه میز خدمت اوقاف فراهم شد

مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه از امکان پاسخ به استعلامات وقفی از طریق سامانه میز خدمت این سازمان خبر داد و گفت: با تعاملی که با سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور داشتیم، سرویس برخطی برای ارتباط با این سازمان برقرار شده که پاسخ به استعلامات وقفی به‌صورت برخط و الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی در ادارات اجرایی امکان‌پذیر و قابل رصد و پیگیری خواهد بود.

 شنبه 15 آبان 1400   194  0      

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مجتبی باقرزاده مدیرکل اسناد و ثبتی این سازمان با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون استعلامات از ادارات اوقاف به‌صورت دستی انجام می‌شده و قابل رصد و پیگیری نبوده است؛ با ایجاد بستر استعلامات وقفی در سامانه میز خدمت، پاسخ به استعلامات وقفی حتماً از طریق این سامانه انجام خواهد شد تا هم کیفیت پاسخگویی و استعلامات رصد شود، هم اینکه نسبت به تسریع پاسخ به ارباب‌رجوع در راستای دولت الکترونیک گام بسیار مهمی برداشته باشیم.
 
وی ادامه داد: با تعاملی که با سازمان ثبت ‌اسناد و املاک کشور داشتیم، سرویس برخطی برای ارتباط با این سازمان برقرار شده که پاسخ به استعلامات وقفی که از سوی دفاتر اسناد رسمی درخواست می‌شود و همین‌طور همه استعلامات وقفی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی به‌صورت برخط و الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی در ادارات اجرایی امکان‌پذیر و قابل رصد و پیگیری خواهد بود.
 
مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه این اقدام سازمان اوقاف را یک گام بسیار بنیادی هم در جهت تکریم ارباب‌رجوع و رفاه حال آن‌ها هم در جهت تسریع در پاسخگویی به استعلامات وقفی اشخاص حقیقی و حقوقی برشمرد و تصریح کرد: ادارات اجرایی ما در سراسر کشور مکلف شده‌اند که از این بستر برای پاسخ به استعلامات وقفی اقدام کنند و هر پاسخی غیر از مسیر سامانه میز خدمت و بستر الکترونیکی، فاقد اعتبار است و اثر قانونی نخواهد داشت.
 
باقرزاده همچنین یادآور شد: برای مهلت پاسخگویی به استعلامات وقفی سقفی را معین کرده‌ایم که در یک بازه زمانی حتماً به این استعلامات پاسخ داده شود.
 
برچسب ها  

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر