• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

اخبار

بيشتر

چهارشنبه11بهمن1402

16:26

511

ارزیابی قاریان و حافظان قرآن برای اعزام به حج تمتع 1403

اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ طی یک دوره انتخابی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه مشخص می‌شوند.

اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ طی یک دوره انتخابی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه مشخص می‌شوند.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص فرایند انتخاب اعضای کاروان قرآنی نور اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ گفت: مرحله داوری انتخاب اعضای این کاروان به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد نحوه برگزاری دوره انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع گفت: رتبه های های اول تا سوم مسابقات استانی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش برادران؛ برخی از چهره های مدعو قرآنی دارای سوابق درخشان در ادوار گذشته به انتخاب کمیته اعزام و با اولویت افرادی که تاکنون به سفر حج تمتع اعزام نشده اند.

وی در مورد نحوه برگزاری این دوره انتخابی افزود: در این دوره جدید مربوط به نفرات اول تا سوم مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش آقایان مورد داوری قرار خواهد گرفت.

مجیدی مهر در خصوص داوران دوره انتخابی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع گفت: در این دوره از حضور عباس امام جمعه به عنوان داور تجوید؛ رضامحمدپورداور لحن؛ محمود لطفی نیا داور لحن؛ علی اکبر کاظمی داور صوت؛ سیدجواد سادات فاطمی داور وقف و ابتدا؛ محمدرضا ستوده نیا داور تجوید و محمدحسین سعیدیان داور صوت بهره مند می شویم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: فایل‌های ضبط شده شامل قرائت تحقیق و قرائت ترتیل براساس ضوابط کمیته اعزام و دعوت از قاریان مورد داوری قرار خواهد گرفت.

مجیدی‌مهر با اشاره به اینکه در دو سال اخیر رویکرد ما اولویت دادن به افرادی است که تاکنون اعزام نشده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر این برخی از چهره‌های مدعوِ قرآنی که دارای سوابق درخشان در ادوار گذشته بوده‌اند نیز به انتخاب کمیته اعزام حضور خواهند یافت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه تعداد افراد اعزامی مشخص نیست گفت: تعداد افراد کاروان قرآنی حج تمتع هنوز مشخص نشده است، این امر پس از تشکیل جلسه، بررسی و جمع‌بندی نظرات بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت، مشخص می‌شود.


نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر