• بله
  • اینستاگرام
لوگوی اوقاف

بیانیه حریم خصوصی

1400/6/27 شنبه
اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می‌شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌های جاری می‌گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره‌ی نوع و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت می‌گردد.

این سازمان براساس ماده ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می‌کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

اطلاعات جمع‌آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاٌ برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند و سازمان در تمامی موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما می باشد و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی شما را افشا نمیکند و تنها در صورت ارائه درخواست و حکم رسمی از مراجع قضایی دسترسی به این اطلاعات امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نشانی IP شما به ما کمک می‌کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس‌ دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم .

سازمان در اقبال اقدامات مجرمانه و یا حوادث و رویدادهای غیر مترقبه یا بروز مشکلاتی که منتسب یا ناشی از اقدامات صورت گرفته خود نباشد مسئولیت یا تعهدی نخواهد داشت.

پورتال سازمان ممکن است دارای پیوندهای مختلف به سایت های دیگر باشد و زمانی که کاربران از طریق این پیوند ها از تارنمای سازمان خارج شوند دیگر سازمان تعهدی برحفظ حریم شخصی انان در سایت مقصد نخواهد داشت و مراجعه کنندگان باید به بیانیه حریم شخصی سایت مقصد مراجعه نمایند.

تازه های خبری

بيشتر

تازه های خبری

بيشتر

پیوندها

بيشتر